Forum Najlepszej Klasy W Szkole
Wpisywa si ludziska z kosmicznej 3e !!
FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj


pewnie kiedyś się oświadczę..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Najlepszej Klasy W Szkole Strona Gwna » Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Rycerz Forumowy!



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: ro 5:24, 09 Kwi 2014    Temat postu: pewnie kiedyś się oświadczę..

Oczywiście z przerwami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Spadaj głupia Idiotko !!! ale jakos go obezwładniam i potem daję do pod wodę kieruję do góry i siadam na niego i oddaje sie strumieniowi, niezle mna rzuca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://iqmedica.pl/fraxel ,p151.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dietary Fiber:
[link widoczny dla zalogowanych]

Te bóle żołądka, to po bulimii? [link widoczny dla zalogowanych] TOKSOPLAZMOZA IgG wynik w surowicy-ilościowo
gdzieś tu przeczytałam, że masz męża Turka- przepraszam za to pytanie i z góry wyjaśniam, że nie ma ono żadnych podtekstów ani złośliwości- otóż w zeszłym roku poznałam Turka, mocno się zakochałam, ale on kontaktu specjalnie nie podtrzymywał , dzownił rzadko, mówił , ze tęskini i kocha i tyle. Byłam już w Ogrodzie Botanicznym i na zakupach i urzędach. Widzę że pod moją nieobecność zamiast walczyć z kiloskami Panie walczą ze sobą.... jak sie tego pozbyćzapytnik?błagam napiszcie coś nie sięgaj po antyperspiranty... [link widoczny dla zalogowanych]
Pisze tu o osobie 2 w jednym. No i teraz coś dla aspirance - żeby mieć fajną sylwetkę, trzeba dużo jeść ... i nie zniechęcaj się. Oj moje nogi znowu zakwasy...kurcze ale mam lipne mięśnie Natomiast jesli ustalimy diete np. Witajcie.. Ma byc delikatny gdyz za silny moze spowodowac mocna reakcje i skurcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wyszlo dokladnie tak jak chcialam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

myslałam ze mało jest znane o tym!!
[link widoczny dla zalogowanych]
własnie dziwne to wszystko jest , nie ma zadnych nacieków na korzeniu . kupujecie przyzad do lewatywy w aptece (plastikowa banieczka z rurka, nie droga) i wlewacie wode z cytryna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby tego było mało niedawno przechodziłam przeziębienie a od miesiąca non stop mam opryszczkę na ustach-obecnie to już ósma...
To chyba już perwersja, nie?
Mam nadzieje ze wam sie uda, ale ja w to niestety nie wierze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hejja

Jeszcze do teraz czuję skutki tamtych wymiotowań [link widoczny dla zalogowanych] Ale każdy robi co chce i jesli nie chcecie pomocy to droga do chirurga stoi otworem zawsze i za darmo.
Pozdrawiam i zapraszam Ale nie jest to tez znowu tak daleko Moze ktoregos dnia zaplanujemy sobie wspolne popoludne Ja też polecam ten salon cleopatra zawsze byłem zadowolony z usług personelu nie pamiętam ile razy,ale wymiotowałam w czasie przyjmowania tabletek,co też jak wiadomo zmniejsza skuteczność anty. Naprawde na nia licze. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziwisz się że jesteś zmęczony? Nadszedl czas aby wiedziec co dalej bo w przeciwienstwie do was - przedemna jeszcze bardzo dluga \droga przez meke\ a raczej !\przez kilogramy\.Dalej nie chce pozostawac na kapusciance bo nie jestem amatorka diet monotonnych tzn lubie zmieniac diety na coraz to nowe aby nie byly Juz sie nie moge doczekac to juz trzeba wybierac co lepsze - bilans zrobic, jednak nie jestem przekonany stan w ktory wprowadza sie organizm w czasie tej diety to pryszcz przy np farmakologicznym leczeniu, jak juz wczesniej przeczytaliscie ktos porownal ten stan do stanu organizmu w czasie schorzen onkologicznych. Chciałam powiedzieć, że właśnie nabranie dystansu i zdrowego stosunku do kwestii wyglądu i żywienia jest elementem każdej terapii w przypadku zaburzeń odżywiania. To że wasi faceci są egostami w seksie to tylko wasza wina .W`poczatkach poznawania ciał nie oczekujecie od waszych partnerów tego że macie potrzeby seksualne ktore koncza sie waszym orgazmem a szczęsliwe jesteście gdy wasi partnerzy są usatysfacjonowani tym że im zrobicie loda czy dobrze się wyruchają .Oni do tego sie przyzwyczajaja i uważają ze tak powinno być Mamy inny mechanizm seksualny niż wy dla zoobrazowania tego to wyglada tak jak byście chciały siku i macie parcie a ktoś wam to utrudnia i stara się przdłuzyc Po kilku latach stwierdzacie że seks z mężem to nie jest taki jaki powinien być bo trwa 2 czy 3 min. zus, podatki vaty i inne umilacze pracodawcow.
Spadam.
Na dole sukienki są skromne hafty i drobniutkie koraliki w podobnym kolorze do sukienki.
zdrowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ,zespol,ciesni,nadgarstka.html
[link widoczny dla zalogowanych]
ale kazdy znosi to inaczej... Czytałam też,że jesli się powie lekarzowi, że to pierwsza wizyta, że się denerwuję itd., to będzie bardzo delikatny, będzie informował, co będzie robił i po co.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
choć nie decyzję juz podjęłam!
Ale głupia byłam!
[link widoczny dla zalogowanych]
jakies sposoby na unikniecie tego???
Poczekam do piatku i powtorze

Witam wszystkich serdecznie. [link widoczny dla zalogowanych] Przyjechalam na studia i zaczynalam jako \Fille au Pair\.
dodam że wybieram się niebawem di gina , bo to już 2miesiące bez okresu są... Zaczęłam ćwiczyć Weidara 20 dni temu i tak jak do tej pory nie widziałam efektów to dzisiaj wkładając od jakiegoś czasu nie noszone spodnie od rau poczułam, że są duużo luźniejsze i to mnie naprawde cieszy i widze efekty! Zajrzyj moze na [link widoczny dla zalogowanych] Od roku zmagam się z trądzikiem. a wiczy trzeba przy tym? [link widoczny dla zalogowanych]
to po prostu: [link widoczny dla zalogowanych] Anatola. to normalne.. jak ja nie znoszę tej wieszającej się kafeterii z czego? mnie Agati
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ma rzeczywiscie za duza glowe i twarz w porownaniu do ciala.
[link widoczny dla zalogowanych]
trzy lata nie byłam u fryzjera ponieważ miałam traume bo fryzjerce która potrafiła robić tylko BOBA.o0 Proszę o pomoc.
Aga ,jednym słowem 25-ty to nasz dzień.Trzymaj się,będzie dobrze!!!!Też mam byćpp odwójnie u smiechnięta od tego dnia własnie.Pozdrawiam!!!
W piątym tygodniu ciąży pojawiło się plamienie i dostałam duphaston.
[link widoczny dla zalogowanych]
Waga czasem d ł u g o stoi ...
[link widoczny dla zalogowanych]

Obawiam się, że coś mi naruszył. [link widoczny dla zalogowanych] Co do porownan z Polakami - to fakt u nas tezczasem maz bije zone, traktuje jak nisko oplacanego niewolnika, ale nie na taka skale jak w tamtym kraju, gdzie widok kobiety z podbitym okiem to zadna niespodzianka...
Uważam, że Górniak jest piękna i to moje zdanie. zaluzmy Plan wynosi 5000 Hekto. Poszłam do kosmetyczki i mogłam wybrać sobie kolczyk ze stali chirurgicznej. A jak poszla dzisiejsza??? Polecam stronewww.bydziubeka.pl [link widoczny dla zalogowanych]
Mysle ze raz na jakiś czas powinnysmy sie zdecydowac na dobry zabieg wzmacniajacy nasze włosy. DSH to kilkustronicowy tekst, napisany fachowym, wysokim językiem-chodzi przede wszystkim o czytanie ze zrozumieniem...kolejno Dostałam ten gynalgin właściwie to od piguły, która rejestruje u lekarza, bo poszła tylko po tabletki, żeby mi zapisała i po wynik cytologii. jestem dziewczyna i wstyd mi sie przyznac ale mam włoski na piersiach robiłam badania i poziom testosteronu jest w normie wiec dlaczego??? Dwa szkodliwe skutki wypływają ze złego sposobu odżywiania się: że masz za mało czasu, że jesteś ciągle zmęczony/a, ze nigdzie nie wychodzimy, ze to ze tamto....ech...zycie Kiedyś byłam bliska anoreksji, stety niestety \wybrałam\ bulimię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecie co to strasznie dużo kasy poczekam jeszcze pare latek!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
heh Dokladnie nie wiem kiedy, ale gdzies w czerwcu to jest pewne..
-z kawy


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Najlepszej Klasy W Szkole Strona Gwna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
  ::  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio. Programosy   ::  
Regulamin